BERTAZZON 3B SRL

Itálie

Factory icon Výrobce

BERTAZZON 3B SRL
Web icon
38 Produkty

Itálie

Ověřeno přes Europages

Nárazníkové vozy Bertazzon byly navrženy tak, aby mohly být provozovány na ocelových chodníkových kolejích obklopených krycím nárazníkovým profilem. Vozy Ali jsou po celém obvodu vybaveny nafouknutým pryžovým nárazníkem, který je speciálně navržen tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a s ochranným rámem. Tato vozidla mají kapacitu dvou cestujících každé a jsou vybavena pevnými zádržnými pásy. Pohonnou jednotku tvoří stejnosměrný motor bez spojky domácí výroby společnosti Bertazzon pracující s proměnným napětím 40-70 V. K dispozici je také nízkonapěťový motor pro instalace "Floor power pick-up".

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Motokáry patří mezi nejvhodnější zábavu pro mladé lidi, muže i ženy, kteří rádi soutěží při řízení jednomístných vozidel bez zvláštních řidičských dovedností. Vozidla vyráběná společností Bertazzon byla navržena tak, aby se snadno ovládala jak na pevných (betonových nebo asfaltových), tak na mobilních drahách. Tato vozidla jsou vybavena obvodovým nafukovacím gumovým nárazníkem, speciálně navrženým tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a do svodidel. K dispozici jsou jak ve verzi "holá karoserie", tak se sklolaminátovou karoserií (Sport, Buggy, ...).

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Waltzer se skládá z kruhové zvlněné dráhy. Kolejnice je podepřena ocelovou koňskou konstrukcí, která je s centrálním tělesem spojena dlouhými tyčemi a radiálními táhly. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Podlaha se skládá z hliníkových desek a má 7 nezávislých gondol, které se během jízdy otáčejí samy na sobě pomocí vlnovité rotace celé podlahy. Všechny gondoly jsou vybaveny pneumatickou brzdou, která umožňuje cestujícím bezpečný výstup a sestup. Všechna elektrická a pneumatická zařízení jsou shromážděna uvnitř středu atrakce, kde je připevněn centrální rotor. Střed atrakce tvoří čtvercová konstrukce, která se přišroubuje k základům. Karoserie vozů jsou vyrobeny ze sklolaminátu. Atrakce se pohybuje pomocí 7 samobrzdných převodových motorů na střídavý proud, řízených frekvenčním měničem.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Závodní dráha Galleon Race se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a dvěma "kočičími hřbety". Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a spojovacích tyčí. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvanáct vozů, které jsou s centrálním rotorem spojeny radiálními rameny (sweepy). Nástupní plošiny vozů tvoří hliníkové běhounové desky. Veškeré elektrické a pneumatické vybavení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor. Jízda se pohybuje pomocí 1 samobrzdného střídavého převodového motoru připevněného k centrálnímu rotoru a řízeného frekvenčním měničem.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Jízda na Matterhornu se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a dvěma "kočičími hřbety". Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a táhla. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvacet vozů, které jsou s centrálním rotorem spojeny radiálními rameny (sweepy). Vůz se při otáčení jízdy kýve vlivem odstředivé síly. Nášlapy, které se přibližují k vozům, tvoří hliníková nášlapná deska. Veškeré elektrické a pneumatické vybavení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor Elektronicky ovládané osvětlení je tvořeno kabošony. Krycí plachta je vyrobena z nehořlavého materiálu (třída 2) a obložení vozů je vyrobeno ze skelných vláken. Jízda se pohybuje pomocí jednoho samobrzdícího motoru se střídavým převodem upevněného na centrálním rotoru a řízeného frekvenčním měničem.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Jízda na Matterhornu se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a dvěma "kočičími hřbety". Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrální čtvercovou konstrukcí tělesa, která podpírá centrální rotor a v níž jsou umístěna všechna elektrická a pneumatická zařízení. Celá konstrukce je žárově pozinkovaná, s výjimkou centrálního rotoru a radiálních ramen. Nástupní plošiny vozů jsou tvořeny protiskluzovým hliníkovým běhounem. Po vnějším obvodu stupaček jsou umístěny ohradníky (z nerezové oceli). Elektronicky ovládané osvětlení je tvořeno kabošony. Po kolejích jezdí šestnáct vozů, které jsou radiálními rameny (sweepy) spojeny s centrálním rotorem. Při otáčení se vozy vlivem odstředivé síly kývají a při nakládce a vykládce jsou stabilizovány pneumaticky ovládanou brzdou. Jízda se pohybuje pomocí jednoho samobrzdného střídavého převodového motoru řízeného frekvenčním měničem.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Jízda Musik-Express se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a třemi kočičími zády. Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a táhla. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvacet vozů, které jsou s centrálním rotorem spojeny radiálními výmetnicemi. Nástupní plošiny vozů tvoří hliníkové běhounové desky. Veškeré elektrické a pneumatické vybavení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor. Všechny ozdobné panely jsou potaženy hliníkovým plechem. Elektronicky ovládané osvětlení je tvořeno kabošony. Krycí plachta je vyrobena z nehořlavého materiálu (třída 2) a obložení vozů je vyrobeno ze skelných vláken. Vozy se pohybují pomocí 5 samobrzdných střídavých motorů upevněných na koncích radiálních výmetnic a řízených frekvenčním měničem.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Jízda Musik-Express se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a třemi kočičími zády. Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a táhla. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvanáct vozů, které jsou spojeny s centrálním rotorem radiálními výmetnicemi. Nástupní plošiny vozů tvoří hliníkové běhounové desky. Veškeré elektrické a pneumatické zařízení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor. Všechny ozdobné panely jsou potaženy hliníkovým plechem. Elektronicky ovládané osvětlení je tvořeno kabošony. Krycí plachta je vyrobena z nehořlavého materiálu (třída 2) a obložení vozů je vyrobeno ze skelných vláken. Vozy se pohybují pomocí 3 samobrzdných střídavých motorů upevněných na koncích radiálních výmetnic a řízených frekvenčním měničem.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Dráha-jízda se skládá z otevřeného pavilonu, kde se automaticky řízená vozidla (s více cestujícími) pohybují po příslušné kolejnici. Každý vůz má kapacitu 2 nebo 4 cestující.Tato vozidla jsou určena k provozu na víceúrovňové dráze. Vozidlo se skládá z lakovaného ocelového podvozku. Pohonnou jednotku tvoří stejnosměrný převodový motor připojený ke kolům zadní nápravy.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Dráha-jízda se skládá z otevřeného pavilonu, kde se automaticky řízená vozidla (s více cestujícími) pohybují po příslušné kolejnici. Každý vůz má kapacitu 2 nebo 4 cestující.Tato vozidla jsou určena k provozu na víceúrovňové dráze. Vozidlo se skládá z lakovaného ocelového podvozku. Pohonnou jednotku tvoří stejnosměrný převodový motor připojený ke kolům zadní nápravy.

Požádat o cenovou nabídku

Domain icon Výrobce

BERTAZZON 3B SRL

VIA TREVIGIANA 178

31020 Sernaglia Della Battaglia - Itálie

Číslo DPH
Kontaktovat