• europages
  • >
  • FIRMY - DODAVATELÉ - POSKYTOVATELÉ SLUŽEB
  • >
  • zábavní parky - zařízení

Výsledky hledání pro

Zábavní parky - zařízení - Dovoz vývoz

Itálie

Ověřeno přes Europages

Dráha-jízda se skládá z otevřeného pavilonu, kde se automaticky řízená vozidla (s více cestujícími) pohybují po příslušné kolejnici. Každý vůz má kapacitu 2 nebo 4 cestující.Tato vozidla jsou určena k provozu na víceúrovňové dráze. Vozidlo se skládá z lakovaného ocelového podvozku. Pohonnou jednotku tvoří stejnosměrný převodový motor připojený ke kolům zadní nápravy.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Temná jízda se skládá z uzavřeného pavilonu, kde automaticky řízená vozidla (pro více cestujících) jezdí po příslušné dráze přes "strašidelnou" scénu s animacemi a zvukovými efekty. Každý vůz má kapacitu 4 cestující a je vybaven zádržnými bederními pásy, které drží cestující uvnitř vozidel během provozu. Toto vozidlo Dark-Ride je určeno k provozu na jednoúrovňové dráze s rovným povrchem. vozidlo se skládá z lakovaného ocelového podvozku, obklopeného nárazníkovým profilem, a lakované laminátové karoserie. Hnací jednotka se skládá z motoru se střídavým převodem, který je spojen s hnacími koly "cválajícími" po dráze. Elektromotor je řízen frekvenčním měničem naprogramovaným s předem nastavenými provozními rychlostmi. Vozidlo je neseno čtyřmi otočnými kolečky.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Temná jízda se skládá z uzavřeného pavilonu, kde automaticky řízená vozidla (pro více cestujících) jezdí po příslušné dráze přes "strašidelnou" scénu s animacemi a zvukovými efekty. Každý vůz má kapacitu 2 cestující a je vybaven zádržnými bederními pásy, které udrží cestující ve vozidlech během provozu.Toto vozidlo Dark-Ride je navrženo tak, aby mohlo být provozováno na více úrovních. Vozidlo se skládá z lakovaného ocelového podvozku, obklopeného profilem nárazníku, a lakované laminátové karoserie. Pohonnou jednotku tvoří stejnosměrný převodový motor připojený ke kolům zadní nápravy. Vozidlo je neseno předním vozíkem a dvěma zadními koly (nafouknutými pneumatikami).

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Houpačkový kolotoč se skládá z otočné konstrukce, která se zvedá podél středového sloupu a nese tři řady houpacích židlí; ve vnitřní řadě je umístěno 16 dvoumístných židlí pro jednu dospělou osobu a jedno dítě. Celá konstrukce je žárově pozinkovaná, s výjimkou centrálního sloupu, a je pokryta ručně malovanými dekorativními panely ze skelného vlákna, na nichž je upevněno osvětlení. Houpací židle a jejich nosné řetězy jsou vyrobeny z nerezové oceli. Krycí střechu tvoří nehořlavá plachta. Otáčení zajišťují dva samobrzdné střídavé motory nahoře a jeden střídavý motor dole u středového sloupu. Všechny motory jsou řízeny frekvenčními měniči a celý systém je ovládán PLC.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Pavilon Bumper-car se skládá z ohraničené ocelové plošiny a střešní konstrukce, na které jsou elektricky poháněná vozidla individuálně ovládána cestujícími. Každý vůz má kapacitu 2 cestující a je vybaven nafukovacími gumovými nárazníky po celém obvodu. Elektrická energie je do vozu přiváděna přes ocelovou dlažbu a vhodnou stropní ocelovou síť připevněnou ke střešní konstrukci (tradiční elektrický sběrač). jízdní plocha je po obvodu vymezena ocelovou konstrukcí nárazníku a hliníkovou přibližovací stupačkou. K dispozici je také kryté zábradlí. Celá konstrukce je id žárově pozinkovaná a nášlapná deska je vyrobena z hliníkového protiskluzového plechu. Krycí střecha je tvořena nehořlavou plachtou.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Nárazníkové vozy Bertazzon byly navrženy tak, aby mohly být provozovány na ocelových chodníkových kolejích obklopených krycím nárazníkovým profilem. Vozy Ali jsou po celém obvodu vybaveny nafouknutým pryžovým nárazníkem, který je speciálně navržen tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a s ochranným rámem. Tato vozidla mají kapacitu dvou cestujících každé a jsou vybavena pevnými zádržnými pásy. Pohonnou jednotku tvoří stejnosměrný motor bez spojky domácí výroby společnosti Bertazzon pracující s proměnným napětím 40-70 V. K dispozici je také nízkonapěťový motor pro instalace "Floor power pick-up".

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Nárazníkové vozy Bertazzon byly navrženy tak, aby mohly být provozovány na ocelových chodníkových kolejích obklopených krycím nárazníkovým profilem. Vozy Ali jsou po celém obvodu vybaveny nafouknutým pryžovým nárazníkem, který je speciálně navržen tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a s ochranným rámem. Tato vozidla mají kapacitu dvou cestujících každé a jsou vybavena pevnými zádržnými pásy. Pohonnou jednotku tvoří stejnosměrný motor bez spojky domácí výroby společnosti Bertazzon pracující s proměnným napětím 40-70 V. K dispozici je také nízkonapěťový motor pro instalace "Floor power pick-up".

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Nárazníkové vozy Bertazzon byly navrženy tak, aby mohly být provozovány na ocelových chodníkových kolejích obklopených krycím nárazníkovým profilem. Vozy Ali jsou po celém obvodu vybaveny nafouknutým pryžovým nárazníkem, který je speciálně navržen tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a s ochranným rámem. Tato vozidla mají kapacitu dvou cestujících každé a jsou vybavena pevnými zádržnými pásy. Pohonnou jednotku tvoří stejnosměrný motor bez spojky domácí výroby společnosti Bertazzon pracující s proměnným napětím 40-70 V. K dispozici je také nízkonapěťový motor pro instalace "Floor power pick-up".

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Nárazníkové vozy "Midi" společnosti Bertazzon byly navrženy pro provoz na ocelových chodníkových kolejích obklopených krycím profilem nárazníku. Vozy AII jsou po celém obvodu vybaveny nafouknutým pryžovým nárazníkem, který je speciálně navržen tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a se svodidly. Tato vozidla mají kapacitu po jedné dospělé osobě a jednom dítěti a jsou vybavena pevnými zádržnými pásy. Pohonnou jednotku tvoří patentovaný stejnosměrný motor bez spojky vlastní výroby společnosti Bertazzon, pracující s proměnným napětím 40-70 V. Pro instalace "Floor power pick-up" je k dispozici také nízkonapěťový motor.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Nárazníkové vozy Bertazzon byly navrženy tak, aby mohly být provozovány na ocelových chodníkových kolejích obklopených krycím nárazníkovým profilem. Vozy AII jsou po celém obvodu vybaveny nafouknutým pryžovým nárazníkem, který je speciálně navržen tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a s ochranným rámem. Tato vozidla mají kapacitu dvou cestujících v každém z nich a jsou vybavena pevnými zádržnými pásy. Pohonnou jednotku tvoří patentovaný stejnosměrný motor bez spojky vlastní výroby společnosti Bertazzon pracující s proměnným napětím 60-11O V. Pro instalace "Floor power pick-up" je k dispozici také nízkonapěťový motor.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Nárazníkové vozy Bertazzon byly navrženy tak, aby mohly být provozovány na ocelových chodníkových kolejích obklopených krycím nárazníkovým profilem. Vozy AII jsou po celém obvodu vybaveny nafouknutým pryžovým nárazníkem, který je speciálně navržen tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a s ochranným rámem. Tato vozidla mají kapacitu dvou cestujících v každém z nich a jsou vybavena pevnými zádržnými pásy. Pohonnou jednotku tvoří patentovaný stejnosměrný motor bez spojky vlastní výroby společnosti Bertazzon pracující s proměnným napětím 60-11O V. Pro instalace "Floor power pick-up" je k dispozici také nízkonapěťový motor.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Nárazníkové vozy Bertazzon byly navrženy tak, aby mohly být provozovány na ocelových chodníkových kolejích obklopených krycím nárazníkovým profilem. Vozy AII jsou po celém obvodu vybaveny nafouknutým pryžovým nárazníkem, který je speciálně navržen tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a s ochranným rámem. Tato vozidla mají kapacitu dvou cestujících v každém z nich a jsou vybavena pevnými zádržnými pásy. Pohonnou jednotku tvoří patentovaný stejnosměrný motor bez spojky vlastní výroby společnosti Bertazzon pracující s proměnným napětím 60-11O V. Pro instalace "Floor power pick-up" je k dispozici také nízkonapěťový motor.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Nárazníkové vozy Bertazzon byly navrženy tak, aby mohly být provozovány na ocelových chodníkových kolejích obklopených krycím nárazníkovým profilem. Vozy AII jsou po celém obvodu vybaveny nafouknutým pryžovým nárazníkem, který je speciálně navržen tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a s ochranným rámem. Tato vozidla mají kapacitu dvou cestujících v každém z nich a jsou vybavena pevnými zádržnými pásy. Pohonnou jednotku tvoří patentovaný stejnosměrný motor bez spojky vlastní výroby společnosti Bertazzon pracující s proměnným napětím 60-11O V. Pro instalace "Floor power pick-up" je k dispozici také nízkonapěťový motor.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Dvoupatrové koně Merry-go-Round podle módy 18. století. Kolotoč se skládá z žárově pozinkované otočné konstrukce podepřené centrálním sloupem a pokryté ručně zdobenými panely ze skelných vláken, na nichž je upevněno osvětlení. Konstrukce se dvěma překrývajícími se podlahami je zavěšena na zemi pomocí stahovacích tyčí zavěšených na střeše a povrch podlahy tvoří masivní panely z tvrdého dřeva s čirým nátěrem. Druhé patro je přístupné po dvou schodištích. Pohonnou jednotku tvoří střídavý samobrzdný převodový motor namontovaný na centrálním sloupu a elektronicky řízený. Všichni skákací koně a houpací vůz se pohybují pomocí klikových hřídelí s kuličkovými ložisky umístěných na stropě.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Jednopatrové koně Merry-go-Round podle módy 18. století. Kolotoč se skládá z žárově pozinkované otočné konstrukce podepřené středovým sloupem a pokryté ručně zdobenými panely ze skelných vláken, na nichž je upevněno osvětlení. Podlahová konstrukce je zavěšena na zemi pomocí vázacích tyčí zavěšených na střeše a povrch podlahy tvoří masivní panely z tvrdého dřeva s čirým nátěrem. Pohonnou jednotku tvoří střídavý samobrzdný převodový motor namontovaný na centrálním sloupu a elektronicky řízený. Všichni skákací koně a houpací vůz se pohybují pomocí klikových hřídelí s kuličkovými ložisky umístěných na stropě.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Jednopatrové koně Merry-go-Round podle módy 18. století. Kolotoč se skládá z žárově pozinkované otočné konstrukce podepřené středovým sloupem a pokryté ručně zdobenými panely ze skelných vláken, na nichž je upevněno osvětlení. Podlahová konstrukce je zavěšena na zemi pomocí vázacích tyčí zavěšených na střeše a povrch podlahy tvoří masivní panely z tvrdého dřeva s čirým nátěrem. Pohonnou jednotku tvoří střídavý samobrzdný převodový motor namontovaný na centrálním sloupu a elektronicky řízený. Všichni skákací koně a houpací vůz se pohybují pomocí klikových hřídelí s kuličkovými ložisky umístěných na stropě.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Motokáry patří mezi nejvhodnější zábavu pro mladé lidi, muže i ženy, kteří rádi soutěží při řízení jednomístných vozidel bez zvláštních řidičských dovedností. Vozidla vyráběná společností Bertazzon byla navržena tak, aby se snadno ovládala jak na pevných (betonových nebo asfaltových), tak na mobilních drahách. Tato vozidla jsou vybavena obvodovým nafukovacím gumovým nárazníkem, speciálně navrženým tak, aby snižoval nárazy mezi vozidly a do svodidel. K dispozici jsou jak ve verzi "holá karoserie", tak se sklolaminátovou karoserií (Sport, Buggy, ...).

Požádat o cenovou nabídku

Prodáváte nebo vyrábíte podobné výrobky?

Přihlašte se k europages a můžete odkazovat na své výrobky

Přidat mou společnost

Itálie

Ověřeno přes Europages

Jízda Musik-Express se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a třemi kočičími zády. Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a táhla. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvacet vozů, které jsou s centrálním rotorem spojeny radiálními výmetnicemi. Nástupní plošiny vozů tvoří hliníkové běhounové desky. Veškeré elektrické a pneumatické vybavení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor. Všechny ozdobné panely jsou potaženy hliníkovým plechem. Elektronicky ovládané osvětlení je tvořeno kabošony. Krycí plachta je vyrobena z nehořlavého materiálu (třída 2) a obložení vozů je vyrobeno ze skelných vláken. Vozy se pohybují pomocí 5 samobrzdných střídavých motorů upevněných na koncích radiálních výmetnic a řízených frekvenčním měničem.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Jízda Musik-Express se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a třemi kočičími zády. Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a táhla. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvanáct vozů, které jsou spojeny s centrálním rotorem radiálními výmetnicemi. Nástupní plošiny vozů tvoří hliníkové běhounové desky. Veškeré elektrické a pneumatické zařízení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor. Všechny ozdobné panely jsou potaženy hliníkovým plechem. Elektronicky ovládané osvětlení je tvořeno kabošony. Krycí plachta je vyrobena z nehořlavého materiálu (třída 2) a obložení vozů je vyrobeno ze skelných vláken. Vozy se pohybují pomocí 3 samobrzdných střídavých motorů upevněných na koncích radiálních výmetnic a řízených frekvenčním měničem.

Požádat o cenovou nabídku

Itálie

Ověřeno přes Europages

Dráha-jízda se skládá z otevřeného pavilonu, kde se automaticky řízená vozidla (s více cestujícími) pohybují po příslušné kolejnici. Každý vůz má kapacitu 2 nebo 4 cestující.Tato vozidla jsou určena k provozu na víceúrovňové dráze. Vozidlo se skládá z lakovaného ocelového podvozku. Pohonnou jednotku tvoří stejnosměrný převodový motor připojený ke kolům zadní nápravy.

Požádat o cenovou nabídku
Filtry

Výsledky hledání pro

Zábavní parky - zařízení - Dovoz vývoz

Počet výsledků

21 Produkty

Druhu podniku