Itálie
Výrobce
Společnost NOVA TEK, je Výrobce, která působí v Ocelové konstrukce sektoru. Působí rovněž v sektorech iso 9001 certification. Sídlí v Casaloldo (mn), Itálie.
Další společnosti ve stejném sektoru :
Turecko
Úspěšně provádíme mechanické procesy dieselových kogeneračních systémů po celém světě. V polních aplikacích pracujeme s našimi vysoce zkušenými týmy. Při mechanických montážních a výrobních pracích montujeme a vyrábíme všechny druhy ocelových konstrukcí, potrubí, potrubí, zařízení a strojů.
Požádat o cenovou nabídkuItálie
Pavilon Bumper-car se skládá z ohraničené ocelové plošiny a střešní konstrukce, na které jsou elektricky poháněná vozidla individuálně ovládána cestujícími. Každý vůz má kapacitu 2 cestující a je vybaven nafukovacími gumovými nárazníky po celém obvodu. Elektrická energie je do vozu přiváděna přes ocelovou dlažbu a vhodnou stropní ocelovou síť připevněnou ke střešní konstrukci (tradiční elektrický sběrač). jízdní plocha je po obvodu vymezena ocelovou konstrukcí nárazníku a hliníkovou přibližovací stupačkou. K dispozici je také kryté zábradlí. Celá konstrukce je id žárově pozinkovaná a nášlapná deska je vyrobena z hliníkového protiskluzového plechu. Krycí střecha je tvořena nehořlavou plachtou.
Požádat o cenovou nabídkuItálie
Závodní dráha Galleon Race se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a dvěma "kočičími hřbety". Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a spojovacích tyčí. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvanáct vozů, které jsou s centrálním rotorem spojeny radiálními rameny (sweepy). Nástupní plošiny vozů tvoří hliníkové běhounové desky. Veškeré elektrické a pneumatické vybavení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor. Jízda se pohybuje pomocí 1 samobrzdného střídavého převodového motoru připevněného k centrálnímu rotoru a řízeného frekvenčním měničem.
Požádat o cenovou nabídkuItálie
Jízda Musik-Express se skládá z kruhové rozvojové dráhy s prohlubněmi a třemi kočičími zády. Dráhu podpírá ocelová koňská konstrukce, spojená s centrálním tělesem pomocí radiálního longonu a táhla. Celá kovová konstrukce je žárově pozinkovaná. Po kolejnici jezdí dvacet vozů, které jsou s centrálním rotorem spojeny radiálními výmetnicemi. Nástupní plošiny vozů tvoří hliníkové běhounové desky. Veškeré elektrické a pneumatické vybavení je umístěno uvnitř centrální skříně, na níž je upevněn centrální rotor. Všechny ozdobné panely jsou potaženy hliníkovým plechem. Elektronicky ovládané osvětlení je tvořeno kabošony. Krycí plachta je vyrobena z nehořlavého materiálu (třída 2) a obložení vozů je vyrobeno ze skelných vláken. Vozy se pohybují pomocí 5 samobrzdných střídavých motorů upevněných na koncích radiálních výmetnic a řízených frekvenčním měničem.
Požádat o cenovou nabídkuVytvořte jeden požadavek a získáte více nabídek od ověřených dodavatelů.